dijous, 7 de febrer del 2013

Arribada a l'Illa O sud

ARRIBADA A L’ILLA “O” (6èB)

Ara us explicarem com ha arribat la nostra classe a l’illa “O” de l’arxipèlag BONGOH.
Seguint els passos explicats en una misteriosa carta que vam rebre, primer vam anar a l’ aeroport, vam buscar un home vestit de groc i li vam preguntar per la “famosíssima companyia fantasia”. Ell ens va guiar fins a un avió d’aspecte extravagant  que per dins tenia les mides d’ un hotel de cinc estrelles.
Després de divuit hores de vol vam arribar a una petita illa plena d’animals extraordinaris: dracs, hipogrifs, unicorns... Cadascú va triar una animal i... a volar!
Vam arribar a un petit illot després d’unes dues hores de vol, on ens van guiar fins a un forabord, que ens va portar un parell de quilòmetres mar endins. Allà va sortir al nostre pas un calamar gegant que tenia enganxades a la pell cinquanta cabines de plàstic transparent amb dues cadires cadascuna.
Després de navegar, o més ben dit “calamarar” vam arribar a una roca gegant on un home ens va donar globus i paracaigudes. Només agafar un globus vam començar a pujar i pujar... fins arribar a les estrelles! Aleshores vam caure amb paracaigudes fins a l’illa “O”. Quina vista més espectacular!